Pierwszą kierowniczką, a zarazem organizatorką szkoły była młoda, kwalifikowana nauczycielka Irena Samsel. Z jej inicjatywy szkołę przeniesiono do własnego budynku. Funkcję kierownika pełniła do 1948 roku.
Pierwszą kierowniczką, a zarazem organizatorką szkoły była młoda, kwalifikowana nauczycielka Irena Samsel. Z jej inicjatywy szkołę przeniesiono do własnego budynku. Funkcję kierownika pełniła do 1948 roku.
Drugim kierownikiem szkoły był nauczyciel Czesław Niekra. Pełnił on swoją funkcje do 1950 roku, kiedy to opuścił szkołę na własną prośbę.
Od stycznia 1950 roku do października 1951 roku stanowisko kierownika szkoły piastował Piotr Gajewski.
Czwarty kierownik szkoły w Grzędzicach jest wspominany jako osoba, dzięki staraniom której odremontowane zostały dwa budynki, stanowiące do dziś siedzibę szkoły. Kierownik Giziński był dyrygentem stworzonej przez siebie orkiestry dziecięcej, która kilkakrotnie była nagradzana na powiatowych i wojewódzkich konkursach.
W 1958 roku stanowisko kierownicze objęła pracująca od 1950 roku w tutejszej szkole kwalifikowana nauczycielka biologii Barbara Drańczarek (Mędraszek) Pani kierownik aktywnie współpracowała ze środowiskiem lokalnym, angażując dzieci i młodzież do prac społecznych przy remoncie drugiego budynku. Swoją funkcję pełniła przez 10 lat.
Szóstym kierownikiem, sprawującym tę funkcję przez 6 lat był pan Ryszard Góra
W 1976 roku dyrektorem szkoły został legitymujący się średnim wykształceniem pedagogicznym, nowozatrudniony pracownik Antoni Ruducha
W 1977 roku funkcje dyrektora Szkoły Podstawowej w Grzędzicach objął absolwent tutejszej szkoły Jerzy Krawczyński. Był on najdłużej, bo przez 27 lat dyrektorem szkoły. Zainteresowania muzyczne pana Krawczyńskiego sprawiły, że szkoła w Grzędzicach była najbardziej rozśpiewaną szkołą w gminie Stargard Szczeciński.
Nauczyciel pełniący funkcje dyrektora szkoły od czerwca 2006 roku do października 2007 roku.
Pani Danuta Stankiewicz objęła funkcję dyrektora szkoły w 2004 roku. W swoich działaniach dużo uwagi poświęca zagadnieniom poprawy jakości pracy szkoły. Aktywnie współpracuje ze środowiskiem lokalnym i organem nadzorującym. Modernizuje pomieszczenia szkoły tak by była funkcjonalna i jak najlepiej służyła uczniom.